«Learning is a treasure that will follow its owner everywhere». (Chinese Proverb)
«Знання – це скарб, який всюди слідує за тим, хто ним володіє». (Китайське прислів’я)


Дистанційне навчання

Добрий день, діти! Від сьогодні  щопонеділка  й щосереди  (за розкладом)  ви знайдете на моєму  блозі  завдання для дистанційного навчання. Домашнє завдання виконуєте, фотографуєте та надсилаєте на електронну пошту за адресою irchik2105@ukr.net , вайбер  0991170503  або Messenger ,Telegram

9 клас

19.04.2021

Тема:  The UK.

 Виконати письмово  вікторину впр 1 ст. 213(записати відповіді на питання)

Прочитати діалог впр. 2 ст. 214.

 Прочитати інформацію надану у впр. 4 ст.215 і виписати речення які пояснюють чому мешканці пишаються саме своїми містами.

Прочитати інформацію впр. 6 ст. 216,217.

Скласти власну вікторину про Великобританію (мінімум 10 питань)

7 клас

19.04.2021

Тема: Place of Interests. Writing.

 Переглянути урок за посиланням (https://www.youtube.com/watch?v=LiUsMt4f1OY ) і написати власну листівку за зразком.

Виконати впр.2 ст. 171 письмово.

6 клас

19.04.2021

Тема : Travelling . Writing .

Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bVTf6hbGHXk (там де робота в зошитах дивитись не обов’язково )

Виконати письмово впр.1 ст.178(переписати  листівку обираючи інформацію яка вам більше до вподоби. Дати письмові відповіді на перші два питання .)

Виконати впр.2 ст 178  - створити постер (на листочку А4 або на звичайному  подвійному листочку із зошита)  намалювати визначні місця вашого села або міста і написати про них за зразком із впр.2 .

10 клас

19.04.2021

Тема : Test

Виконати вправи на сторінках 220-222.

Впр. 1 ст 220 доповнити текст словами з рамочки (текст переписуємо).

Впр.2 ст 220 розкрити дужки вживаючи правильну форму майбутнього часу(речення переписувати не обов’язково ).

Впр.3 ст. 221 прослухати інформацію за посиланням (https://drive.google.com/file/d/1A2ukVAtjKJrph7r2bDMMTi6itisQOvZb/view?usp=sharing )і доповнити речення.

Впр.4 ст.221-222 прочитати текст  і доповнити інформацією з рамочки(текст не переписуємо ,ставимо цифра - літера) 

6 клас

14.04.2021

Тема: TravellingSpeaking.

Переглянути відеоурок  за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=TuYT11oglZs

Виконати  наступні завдання:

Письмово відповісти на питання впр.1 ст. 174.

Прочитати діалоги : впр. 2 ст 174; впр 5 ст 176,177.

Прочитати листівки впр. 6 ст 177.

Домашнє завдання : за зразком, впр.6 ст 177, зробити власну листівку обравши будь яке визначне місце нашої громади.

7 клас

14.04.2021

Тема: Places Of Interest. Speaking

Переглянути відео урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=yyeWUqJtapw

Виконати наступні завдання:

Записати відповіді на питання впр.1 ст167

Опрацювати лексику ст..167

Прочитати впр.4 ст.168

Дати письмову відповідь на питання впр.6 ст.169

Прочитати діалог впр 7 ст 169,170 і записати ,які видатні місця друзі збираються показати  Нікові.

Домашнє завдання: виконати впр.3 ст.167(скласти вікторину про видатні місця Лондона)

9 клас

14.04.2021

Тема: The cities of the UK. Grammar.

Переглянути фрагмент уроку за посиланням (2 хв 14 с)

https://www.youtube.com/watch?v=Sh7X5PZaIYM

пригадати правила утворення та вживання пасивного стану в англійській мові ст..130,131.

Виконати письмово вправи  1-4 на ст.. 210-213

10 клас

14.04.2021

Тема: The most popular kinds of sport. Use your skills.

 Прочитайте визначення і здогадайтесь яким словом або виразом  можна його замінити впр.1 ст. 216

Оберіть правильний варіант(речення можна повністю  не переписувати ) впр.2 ст.216

Пригадайте граматичний матеріал про вираження майбутньої дії(посилання повторюю)  і виконайте впр.3 ст 216.

https://www.youtube.com/watch?v=j-k5DjSi8EY

https://www.youtube.com/watch?v=EGsyuDvHy2o

https://www.youtube.com/watch?v=uoIDF6q_sLg

https://www.youtube.com/watch?v=tOA4BSEQai4

Прочитати   діалог впр 5 ст 217,218.

Домашнє завдання : впр.4 ст 216,217(прочитати твердження і записати правдиві вони чи ні. Щоб отримати додаткові бали можна неправдиві виправити) 

6  клас

12.04. 2021

Тема : Grammar lesson. Articles.

Переглянути відеоурок  за посиланням(переглядаємо до  09 хв.05 с)

https://www.youtube.com/watch?v=os12xYPA8dE

Виконуємо завдання запропоновані в відео (письмово ,те що просять зробити самостійно).

Домашнє завдання: Вивчити правила ст. 171,ст.. 196-198. Виконати письмово впр.3 В, ст..173(заповнити пропуски артиклем, там де це необхідно.)

7 клас

12.04. 2021

Тема : Grammar lesson.

Переглянути відео урок   за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qGxWkWEbXHk

Виконати наступні завдання:

Впр.2 ст.165 – записати виконану вправу в робочий зошит.

Впр.4 ст . 166- записати виконану вправу в робочий зошит.

Домашнє завдання : повторити правила вживання форм минулого часу.  Пройти тестування за посиланням (по можливості): https://test-english.com/grammar-points/b1/past-simple-past-continuous-past-perfect/  

Обов’язково для всіх виконати вправу подану нижче.  Переписати речення поставивши слово у дужках в правильну форму(  past simple or past perfect)

Complete the sentences below by putting the verb in brackets into the past simple or past perfect.

1While I was away on holiday, my sister (fall)  ill and I had to come home. 

2By the time we reached Frankfurt I (already/be)  very tired of driving. 

3There was a terrible atmosphere in the room. They (have) an argument just before I came. 

4First she (be)  a teacher, then she became a journalist. 

5I gave my friend directions to my house, but later realized that I (forgot) to give her the exact address. 

6I got to work this morning and was angry when I saw that no one (arrive) yet. 

7He awoke thinking he was in a prison and that he’d been arrested for robbery. He then realized that it (all/be)  just a bad dream. 

8Michael had a black eye. It looked as if he (be)  in a fight. 

 

9 клас

12.04. 2021

Тема :  What is London?

Переглянути відео урок (після  6 хв 10с.)за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=k8Zaq9hUT4M

Виконати наступні завдання:

Заповнити таблицю впр. 1 ст.207, прослухавши аудіо файл за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1ON3_BhoHG64v6q6l2Ue3iWGQ91vj0HXH/view

Виписати і вивчити слова ст.. 207.

Відповісти письмово на питання впр.2 ст .209 , прослухавши аудіо файл за посиланням: https://drive.google.com/file/d/143j5XguaAJO6UmCBcDjSfQR0k6yUrQiR/view

Прослухати інформацію  за посиланням : https://drive.google.com/file/d/1XXlorldDtgVAHzb34OCt1nGjwXs7Fyii/view

Опрацювати лексику на ст.. 209

Домашнє завдання : виконати впр.5 ст. (дізнавшись нову інформацію подумайте , яке місто ви  хотіли б відвідати і поясніть  чому).

10 клас

12.04. 2021

Тема :  Sport. Focus on speaking and writing.

Опрацювати лексику на ст. 210(перекласти і вивчити)

Дати письмові відповіді на питання впр 1ст. 210.

Прочитати діалог впр.2 ст. 210, якщо є незнайомі слова то знати їх переклад .

 Скласти діалог обравши одну з тем впр. 3 ст. 211(діалог записати в зошит).

Опрацювати інформацію на ст..212-215(все про есе)

Переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=I3Sv0MGidT0

https://www.youtube.com/watch?v=rwJR5fchECE

https://www.youtube.com/watch?v=XONjG-bIC9E

https://www.youtube.com/watch?v=o9aVjBHEEbU

 

Домашнє завдання: впр. 8 ст 215( написати есе на тему : Спорт, обов’язково розкрити питання наведені у вправі)  

 

10 клас

31.03.2021

Тема:  Kinds of Sport.  Focus on Listening.

Дати письмову відповідь на питання впр.2 ст.207

Усно пояснити значення висловів впр.3 ст. 207

Прослухайте аудіо запис за посиланням https://drive.google.com/file/d/1yNbUENKTRjf2zYTLT1UkeoKOx3xwYaWu/view?usp=sharing

Запишіть відмінність між американським та європейським футболом(інформація в інтерв’ю )

Доповнити речення впр5 ст.207,208(інформація в інтерв’ю )

Письмово відповісти на питання впр.6 ст.208

Домашнє завдання : впр. 7 ст.208,209 доповнити текст словами з рамки(текст не переписуємо). Поставити 8-10 питань до тексту  впр.7 ст.208.209

9клас

31.03.2021

Тема:   The cities of UK.

Переглянути відео урок (до 6 хв 10с.)за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=k8Zaq9hUT4M

Виконати поставленні в відео завдання ,а саме:

Дати письмові відповіді на питання впр.1b ст. 202,

Прочитати впр 2 ст. 203 і з’єднати історії  з їх авторами зі сторінки 204 . В зошитах записуємо     ім я- літера

Письмово впр6 а ст.205- з’єднати пам’ятку архітектури з містом в якому вона розташована.

Домашнє завдання : дати письмові відповіді на питання впр.7 ст.207.

7 клас

31.03.2021

Тема: The Sightseeing of Australia

Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=DeeIbf6P80A

Виконати наступні завдання:

Дати письмові  відповіді на питання впр.1b ст.162

Прослухати інформацію впр.3 ст 163 і виконати письмово впр.3 ст.163 та доповнити речення впр.4 ст.164

Домашнє завдання: впр.2 ст.163 (написати власну листівку за зразком поданим  у відео), опрацювати текст на ст..164 (у рамці) невідомі слова виписати в словник та вивчити, скласти мінімум 3 питання до тексту.

6 клас

31.03.2021

Тема :  Travel  Tours.

Переглянути відеоурок  за посиланням(переглядаємо 16 хв.56 с.): https://www.youtube.com/watch?v=jmWpjIoDLCs

Виконати наступні завдання:

Виписати і вивчити нову лексику ст.167(переклад є у відео)

Відповісти письмово на питання впр.2 ст. 167.

Прочитати впр. 3 ст. 168

Прочитати діалог впр.4 ст. 169. Виписати назви міст, які відвідала дівчинка  і дати письмові відповіді на питання після діалогу ст.. 170.

Пригадати граматичний матеріал: ступені порівняння прикметників , інформацію дивимось на ст..199

Домашнє завдання : виконати впр. 5 ст.170.(записати назву міста і чим воно відоме, визначні пам’ятки які в ньому є. Приклади з відео не рахуються) 

10 клас

29.03.2021

Тема: Sport.  Build Your Grammar.Future Tenses.

Опрацювати лексику ст..202(знати слова та їх переклад)

Опрацювати впр.1-3 ст.202 (усно)

Розуміти коли вживаємо win(перемагати,вигравати) ; beat("побити",перемогти ) . https://www.youtube.com/watch?v=txRARDf8tE4 (це відео допоможе зрозуміти різницю)

Виконати письмово впр 4 ст 202 (доповнити речення правильною формою дієслів , які подані над реченням.)

Виконати впр.5 ст 203 –з єднати слова з визначеннями (речення не переписуємо записуємо : 1. а,2в, і т д.)

Пригадати все що вам відомо про вираження дії в майбутньому ,посилання на відео та інформацію

https://www.youtube.com/watch?v=j-k5DjSi8EY

https://www.youtube.com/watch?v=EGsyuDvHy2o

https://www.youtube.com/watch?v=uoIDF6q_sLg

https://www.youtube.com/watch?v=tOA4BSEQai4

https://www.engvid.com/future-perfect-continuous/

Виконати письмово впр.2 ст.204,впр.4 ст.205.

Домашнє завдання : впр 5.ст205,206;впр.6 ст.206(письмово)

9 клас

29.03.2021

Тема: United Kingdom and how we see it. Who is the best bloger.

Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3JKRAda182s

Виконати всі завдання з відео.

Вправа 1 ст. 194,195- дати письмові відповіді на питання .

Вправа 2 ст 195 (усно)

Впр 3а ст . 196 (письмово)

Впр.5 ст 198.199 прослухати інформацію за посиланням : https://drive.google.com/file/d/1-ls54m22tJtGNAmfXeDzM6Fk4PcgliMb/view?usp=sharing

і виписати ,про що було сказано в розповіді, інформація в рамці.

Впр.6а ст..199-200- прочитати частини діалога і розмістити репліки в правильному порядку,наприклад

1-с,2- d…etc.

Домашнє завдання :підготувати цікаву інформацію про Великобританію (можна у формі презентації  або зробити постер, або просто цікаві факти .які не було згадано у підручнику.) 

 7клас

29.03.2021

Тема: Some Famous Landmarks of London

Переглянути відео урок   https://www.youtube.com/watch?v=LkkmYdyb1Ws

виконати  поставлені в відео завдання,а саме:

дати письмову  відповідь на питання після текстів впр.1 ст.155-157,

виправити неправдиві речення впр.2 ст.157(письмово),

доповнити речення  впр 5 ст.161(письмово)

Домашнє  завдання : опрацювати лексику ст 156(виписати слова в словник і вивчити їх). Переклад і як читаються слова можна почути у відео уроці. Скласти мінімум 5 питань до впр.4 ст.161.(письмово)

 

6 клас

29.03.2021

Тема:  What do we know about  capitals ?

Переглянути відеоурок  ( 19 хв. 48 с)  https://www.youtube.com/watch?v=ZglRciJ1kdA

 виконати поставлені в відео завдання (робота в зошиті вас не стосується) , а саме:

Відповісти письмово на питання впр. 2 а) ст. 161,

Виписати в зошит назви визначних  місць  впр.3 ст 163( for example Cairo : the Egyptian Museum, etc. ),

Виписати і вивчити слова ст.164.

Домашнє завдання : виконати впр.6 ст.167 (відповісти письмово на питання .)

10 клас

Середа 24.03 21р.

Тема: Pupils about sports . Develop your vocabulary.

Опрацювати лексичний матеріал уроку ст.198(вивчити і знати переклад).

Дати письмові відповіді на питання впр.2 ст.198.

Читати текст впр.3 ст. 198-200 доповнити текст реченнями, що перед текстом.

Виконати впр. 4 ст. 200. (визначте чи правдиві речення)

Домашнє завдання: виконати впр.5 ст 200. (записати,використовуючи текст впр 3, всі факти які за заняття спортом і проти. Доповнити цей список власними думками.) Виконанні завдання фотографуємо і надсилаємо в особисті повідомлення . 

Середа  20.01.21

6 клас

Тема: Favourite  Dishes. Food Traditions.

Переглянути уважно  відео про позначення майбутнього часу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=j-k5DjSi8EY 

Прочитати і порівняти написане у впр.5 ст.104.

Оберіть правильну форму майбутнього часу впр 6 ст. 104,запишіть обраний варіант в зошит.

За бажанням пройти тест за посиланням : https://learningapps.org/4617563

Прочитайте питання впр.1 ст.105 і спробуйте відповісти (письмово)

Прочитайте діалог і доповніть речення (перед  діалогом)  письмово.

Прочитати діалог впр.4 ст.107,виписати в одну колонку назви десертів а в іншу – напоїв.

Пригадайте інформацію про пакування їжі  і доповніть діалог впр.5 ст 108(письмово)

Д/з: Зробити невеличке дослідження і записати яку їжу полюбляють члени вашої родини,а яку ні.

Наприклад: My mother likes to eat bread with butter. She doesn’t like yoghurts at all .

Середа  20.01.21

7 клас

Тема: Sport.  Sport Clubs

Опрацювати лексику ст.. 101(виписати слова в словник і вивчити)

Аудіювання : доповнити форму прослухавши діалог(форму відтворити у зошиті) за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1iVt58t6SbZI3ubwy-9993yiQGgwDrkCM/view?usp=sharing

Пригадайте інформацію про розділові запитання і виконайте впр.2 ст.101(доповнити речення розділовими питаннями з рамки)

Пройти тести за посиланнями: https://learningapps.org/4554038,  https://learningapps.org/4997105

Перекласти слова та словосполучення впр.4 ст.102.

Доповнити правила(письмово ) впр.5 ст 102 прослухавши інформацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ELrhLaujJ-rKlUTBx4d1n_rbHv-k-7xV/view?usp=sharing

Д/з : Прочитати діалог впр.6 ст. 103,104 незнайомі слова виписати в словник і вивчити. Відповісти на питання впр.7а ст..104(письмово)

Середа  20.01.21

9 клас

Тема : Ukrainian Scientist. Passive Voice.

Доповнити текст ,про Сергія Корольова, словами з рамочки  та дати письмові відповіді на питання після тексту  впр.1 ст. 128.

Переглянути інформацію про пасивний стан дієслова за посиланнями : https://www.youtube.com/watch?v=YqnvtEQ2Hw8

https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o

Прочитати інформацію на ст. 130.

Пройти тест (письмово) впр.3а ст.130,131.

Д/з: доповнити речення правильною формою дієслова  впр.2ст.130

Середа  20.01.21

10 клас

Тема: Websites. Favourite Websites.

Повторення лексичного матеріалу з теми The Basic Parts of the Computer та Computer and You. World Wide Web. Пройти тести за посиланнями: https://learningapps.org/2633740 , https://learningapps.org/6206325

Після проходження тестів,за посиланням, зробити  скріншот екрана  телефону або фото екрана комп’ютера(ноутбука) і надіслати мені.

Прочитати інформацію впр 1 ст. 123.

Згадайте інформацію про улюблені сайти і запишіть  у зошит(3-4 речення), використовуючи "підказки " впр.2 ст. 124 та інформацію з відео : https://www.youtube.com/watch?v=GJwBSPxdYOM

Відповісти письмово на питання впр. 3 ст.124.

Д/з  : Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=3oQwi79n-x0 і уявити себе власником подібного кафе. Ваше завдання вигадати назву кафе і розробити мінімальне меню.  Відповісти на питання впр.1 ст . 125.(письмово)

18.01.21

6 клас

Тема: Favorite  Dishes.

Перевірка  вивченої лексики : пройти тест за посиланням 

https://learningapps.org/16577640 ,

https://learningapps.org/4883749

Повторити матеріал попереднього уроку : much/many, there is/there are. Пройти тест за посиланням : https://learningapps.org/3428542

Після проходження тестів,за посиланням, зробити  скріншот екрана  телефону або фото екрана комп’ютера(ноутбука) і надіслати мені.

 Прочитати і порівняти  речення  впр 1 а ст.101.

Опрацювати діалоги впр.2 ст.102(незнайомі слова виписати і вивчити)

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YDkb_6YGDKg. Розглянути впр. 3 ст. 102.

Д/з :Виконати письмово впр.4 ст.103

7 клас

Тема:Do you like sport, don’t you? Question Tag.

Повторити лексичний матеріал за темою Kind of Sports. Пройти тест за посиланням : https://learningapps.org/4860252

Пригадати матеріал попереднього уроку. Пройти тест за посиланням:

https://learningapps.org/2023758

Після проходження тестів,за посиланням, зробити  скріншот екрана  телефону або фото екрана комп’ютера(ноутбука) і надіслати мені.

Переглянути інформацію про   Question Tag за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=0WsD08ObTEI

Виконати вправи 2-4 на ст.99 письмово у зошиті.

Д/з:Впр. 5а ст.100( Утворіть речення у яких перша частина позитивна,а друга негативна)

9 клас

Тема: Well- known  Inventors. Inventions.

Пригадати матеріал попереднього уроку. Пройти тест за посиланням:

https://learningapps.org/6619801

Виконати впр 1 ст. 124. Прочитайте інформацію та об’єднайте назву науки з її визначенням.

Опрацювати впр.2 ст 124(розібрати яку науку вивчає той чи інший науковець – за прикладом. Усно. ) Пройти тест за посиланням: https://learningapps.org/11650096

Розгляньте портрети видатних науковців на ст.125  і згадайте хто якою наукою займався.

Доповніть речення словами з рамки впр 3b ст..125(письмово)

Після проходження тестів,за посиланням, зробити  скріншот екрана  телефону або фото екрана комп’ютера(ноутбука) і надіслати мені.

Переглянути інформацію про словотворення ст.126 Пройти тести за посиланнями https://learningapps.org/4205415

https://learningapps.org/5339949

Виписати слова в словник і вивчити ст.126,127.

Д/з:  скласти  речення з новою лексикою(мінімум 9 речень).  

10 клас

Тема:  Computer and You. World Wide Web.

Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=J8hzJxb0rpc&t=92s  і дати відповідь на  питання: What can you do with the World Wide Web? Відповідь записати у зошиті.

Прослухайте  розмову та доповніть речення впр. 4 ст.122 (письмово у своїх зошитах) https://drive.google.com/file/d/1cJU7nTNzoRpoZWgvRZ9S8e1xJIutVURJ/view?usp=sharing

Прочитати  текст і поставити  мінімум 5 питань до нього. Виписати незнайомі слова і вивчити.

 Сomputers have filled our life. Now they are almost in each family. We have got used to them and we do not imagine our leisure without this miracle-machine.
With the help of computers the Internet has entered into our life. It became an integral part of a life of each person. Now people cannot live a day without checking of mail and visiting their favourite sites. The Internet is not only the assistant in daily work, it is also the other world in which there are mail boxes, libraries, photo galleries, games, shops. By means of the Internet people can travel to different cities, visit tourist places, communicate with people.
Recently many people ask a question: " Is the Internet harmful or useful? ". I think, that on this question there is no certain answer. In fact on the one hand the Internet is a very good and useful thing. And on the other hand it has many negative functions: dependence, the waste of time, money, health.
Certainly, the Internet can be the excellent assistant in information search. But if we spend a lot of time on the Internet we`ll have some problems. We lose a touch with the real world, get in a full dependence on a computer. I think, that it is important to learn to distinguish a side between a real life and a life on the Internet. For that it is necessary to understand, what is really important on the Internet and what is not . And then the Internet will be not the terrible enemy, but the indispensable assistant.

Д/з: письмово відповісти на питання впр.5ст122.


13.01.21

6 клас.

Тема: Food. There is  some/ There are someHow much…/ How many…?(p. 94-101)

Опрацювати лексику ст.. 96 (виписати слова в словник і вивчити ).

Читати текст впр. 2 ст. 94,95, підібрати назви до кожного абзацу і записати в зошит  (за зразком :  1- Е, 2-D,…..) Незнайомі слова виписати в словник .

Відповісти на питання впр.3 ст. 96(письмово)

Прочитати впр.4 ст 96. Відповісти на питання (письмово):

1.      Who is a vegetarian?

2.      What eat sportsmen?

3.      What eats Sandra for dinner?

Опрацювати лексику ст.98  (виписати слова в словник і вивчити ).

Повторити матеріал про злічувані та незлічувані  іменники за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=1SbJ1B1MTQg

Вживання there is  some/ there are some за посиланням(уважно переглянути перші 2хв 37 с.)

https://www.youtube.com/watch?v=pBnR4ooWOaY&t=37s

Заповнити пропуски в реченнях(письмово) впр. 1(а) ст. 98

Переглянути відео за посиланням і виконати впр.2 ст.99 письмово.

https://www.youtube.com/watch?v=pBnR4ooWOaY&t=37s

Д/з: вивчити лексику ст. 96,98. Доповнити речення впр.6 ст.97(письмово)

 

7 клас

Тема: Olympic Games.

Опрацювати лексику ст.97  (виписати слова в словник і вивчити ).

Читати текст впр. 3 ст. 94-96, підібрати назви до кожного абзацу і записати в зошит  (за зразком :  1- The Olympic Flag, 2-….) Незнайомі слова виписати в словник .

Виправити помилки в реченнях впр. 4 ст. 97.

Переглянути відео за посиланням і скласти питання (письмово мінімум 5 питань)

https://www.youtube.com/watch?v=WBPlSN_wI0M

Доповнити речення словами з рамки:


 

Д/з: вивчити слова ст..97, скласти речення з новими словами. Підготувати тест (Quiz) на тему : The Olympic Games (мінімум 5 питань)

9 клас

Тема:  Inventors and Inventions

Прочитати тексти, знайти головні факти і виписати в зошит. Поставити мінімум по 3 питання до кожного тексту.

Text 1:    

Archimedes of Syracuse (Greek: Ἀρχιμήδης) (c. 287 BC – c. 212 BC) was a Greek mathematician, physicist, engineer, inventor, and astronomer. Although few details of his life are known, he is regarded as one of the leading scientists in classical antiquity. Among his advances in physics are the foundations of hydrostatics, statics and the explanation of the principle of the lever. He is credited with designing innovative machines, including siege engines and the screw pump that bears his name. Modern experiments have tested claims that Archimedes designed machines capable of lifting attacking ships out of the water and setting ships on fire using an array of mirrors.

Archimedes is generally considered to be the greatest mathematician of antiquity and one of the greatest of all time. He used the method of exhaustion to calculate the area under the arc of a parabola with the summation of an infinite series, and gave a remarkably accurate approximation of Pi. He also defined the spiral bearing his name, formulas for the volumes of surfaces of revolution and an ingenious system for expressing very large numbers.

Text 2:

Alexander Graham Bell (3 March 1847 – 2 August 1922) was an eminent scientist, inventor and innovator who is widely credited with the invention of the telephone.

His father, grandfather and brother had all been associated with work on elocution and speech, and both his mother and wife were deaf, profoundly influencing Bell's life's work. His research on hearing and speech further led him to experiment with hearing devices that eventually culminated in Bell being awarded the first U.S. patent for the invention of the telephone in 1876. In reflection, Bell considered his most famous invention an intrusion on his real work as a scientist and refused to have a telephone in his study. Upon Bell's death, all telephones throughout the United States "stilled their ringing for a silent minute in tribute to the man whose yearning to communicate made them possible."

Many other inventions marked Bell's later life including groundbreaking work in hydrofoils and aeronautics. In 1888, Alexander Graham Bell became one of the founding members of the National Geographic Society.

 

Text 3:

Diesel was born in Paris, France in 1858. Diesel spent his early childhood in France. Later, in 1875, he received a merit scholarship from the Royal Bavarian Polytechnic in Munich.

In Munich, one of his professors was Carl von Linde. Diesel was unable to graduate with his class in July 1879 because of a bout of typhoid. In 1883, Diesel married Martha Flasche, and continued to work for Linde, garnering numerous patents in both Germany and France.

He also began designing an engine based on the Carnot cycle, and in 1893, soon after Gottlieb Daimler and Karl Benz had invented the automobile in 1887, Diesel published a treatise entitled «Theorie und Construktion eines rationellen Wärmemotors zum Ersatz der Dampfmaschine und der heute bekannten Verbrennungsmotoren» or «Theory and Construction of a Rational Heat-engine to Replace the Steam Engine and Combustion Engines Known». Today and formed the basis for his work on and invention of the diesel engine.

        Diesel understood thermodynamics and the theoretical and practical constraints on fuel efficiency. He tried to design an engine based on the Carnot Cycle. In 1893, he published a book in German with the title "Theory and design of a rational thermal engine to replace the steam engine and the combustion engines known today" with the help of Springer Verlag, Berlin. He managed to build a working engine according to his theory and design. His engine and its successors are now known as diesel engines. From 1893 to 1897, Heinrich von Buz, director of MAN AG in Augsburg, gave Rudolf Diesel the opportunity to test and develop his ideas, according to the book by John F. Moon. Rudolf Diesel obtained patents for his design in Germany and other countries, including the USA (U.S. Patent 542,846  and U.S. Patent 608,845 ).

 

   Text 4:

Karl Friedrich Benz, sometimes spelt as Carl, (November 25, 1844, Karlsruhe, Germany – April 4, 1929, Ladenburg, Germany) was a German engine designer and automobile engineer, generally regarded as the inventor of the gasoline-powered automobile and pioneering founder of the automobile manufacturer, Mercedes-Benz. Other German contemporaries, Gottlieb Daimler and Wilhelm Maybach working as partners, also worked on similar types of inventions, without knowledge of the work of the other, but Benz patented his work first and, after that, patented all of the processes that made the internal combustion engine feasible for use in automobiles. In 1879 Benz was granted a patent for his first engine, which he designed in 1878.

In 1885, Karl Benz created the Motorwagen, the first commercial automobile. It was powered by a four-stroke gasoline engine, which was his own design. He was granted a patent for his automobile which was dated January 29, 1886. The automobile had three wheels, being steered by the front wheel and with the passengers and the engine being supported by the two wheels in the rear—some now refer to it as the Tri-Car. He sold his first automobile in 1888, four years before any other manufacturer.

Among other things, he invented the speed regulation system known also as an accelerator, ignition using sparks from a battery, the spark plug, the clutch, the gear shift, the water radiator, and the carburetor.

In 1893, Benz also introduced the axle-pivot steering system in his Victoria model. The Benz Victoria was designed for two passengers and intended to be sold for a lower cost to encourage mass production of the automobile.

In 1896, Karl Benz designed and patented the first internal combustion flat engine with horizontally-opposed pistons, called a boxer engine or boxermotor in German, a design that is still used by Porsche, Subaru and some high performance engines used in racing cars.

Replica of the Benz Patent Motorwagen built in 1885

Karl Benz founded the Benz Company, precursor of Daimler-Benz, DaimlerChrysler, and Daimler AG. Before dying he would witness the explosion of automobile use during the 1920s, thanks to his inventions.

 

 

10 клас

Тема: The Basic Parts of the Computer

Опрацювати лексику впр.1 ст. 117.

Заповнити пропуски словами з рамки впр.2b ст .118(письмово)

З’єднати слова з визначеннями впр.3 ст.118(письмово)

Граматика. Переглянути матеріал за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=uBkUCYoKxGk&pbjreload=101

https://www.youtube.com/watch?v=e7tZSwasnR0&t=109s

Опрацювати фразові дієслова на сторінках 119-121.

Д/з : впр.6 ст.120(з’єднати слова з визначеннями ),впр.7 ст.120(доповнити речення словами з рамки)

 

11.01 21

6  клас

Тема :  Продукти харчування / Food and Containers Vocabulary

Повторити слова впр.1 ст .92(невідомі виписати в словник і вивчити.).

Для  виконання впр. 3 ст.93 перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=juCgKo19jZA , відповідь записати в зошиті.

Перегляньте діалог за посиланням(незнайомі слова виписати в словник і вивчити):

 https://www.youtube.com/watch?v=C70GAlVsa8k

Відгадати загадки впр. 4 ст. 94(відповіді записати в зошиті).

Можна переглянути відео урок за посиланням

   https://www.youtube.com/watch?v=TugEWDBi1Y0&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=37

Д/з: за прикладом впр. 4 на ст.94 скласти загадки (мінімум 3)

7 клас

Тема: Види спорту/ Kinds of Sport.

Переглянути малюки впр. 1 ст.92 і об’єднати їх з назвами видів спорту ст.93(відповіді записати в зошит.)

Виконати впр 1 ст.92 допоможе перегляд відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=i2yhyaNb4ac

Повторити правила вживання   play  do go

https://www.youtube.com/watch?v=0LFdM0M658o

Можна переглянути відео урок за посиланням  

https://www.youtube.com/watch?v=u7Ga0sheYDo&list=PLFVSJgZgf7h_JSzDAxrBLm9yvFn8a6xdp&index=147&pbjreload=101

Д/з: виконати впр. 3 ст. 93(письмово)

9 клас

Тема : Відомі винахідники/ Well- known  Inventors

Виписати слова в словник і вивчити ст..120

Доповнити речення словами з рамки впр.2 ст.118.(записати в зошит)

Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=bQ3IpFhN-wo&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=43

Д/з: Прочитати впр.7 d ст.122-123, дати  відповіді на питання впр. 8 ст. 123(письмово)

10 клас

Тема: Сучасні засоби комунікації./ Modern Communication

Опрацювати лексику ст. 115 ,вивчити слова

Прочитати впр.3 ст.112-114, підібрати назви частин тексту  з рамки. Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Cu3R5it4cQs&pbjreload=101

Доповнити речення впр.4 ст 115(записати в зошит)

Розібрати назви частин комп’ютера впр.5 ст.115

Д/з:  впр.6 ст 116 заповнити таблицю - в першу колонку вписати внутрішні складові комп’ютера  в другу – зовнішні(письмово); впр. 7 ст 116  з’єднати слова з визначеннями(письмово)

 

ЗАЙМЕННИКИ
Somebody
хтось, хто-небудь
Someone
хтось, хто-небудь
Something
щось, що-небудь
Ствердження.
Питання, що виражає прохання або пропозицію.
Anybody
хто-небудь, всякий, будь-хто (ніхто)
Anyone
хто-небудь, всякий, будь-хто (ніхто)
Anything
що-небудь, все (ніщо)
Питання. Ствердження.
Заперечні речення з дієсловом в заперечній формі.
Nobody
ніхто
No one
ніхто
Nothing
ніщо, нічого
Заперечні речення з дієсловом в стверджувальній формі.



Неозначені займенники (Indefinite Pronouns) вказують на невизначених, невідомих осіб, а також предмети, явища. Наприклад, тоді, коли мовець не може або не хоче називати імена або назви предметів. 

Такі займенники повністю замінюють іменники, тому в реченні вживаються самостійно. Після них завжди вживається дієслово в формі третьої особи однини.

  • Seemed like everybody liked this idea. – Здавалось, що всім сподобалась ця ідея.
  • We all need someone to lean on. – Нам всім потрібен хтось, на кого можна покластися.
  • I know no one who can answer this question. – Я не знаю нікого, хто б міг відповісти на це питання.

Займенники somewhere, anywhere, everywhere, nowhere

 Займенники somewhere, anywhere, everywhere, nowhere – похідні від займенників some, every, any no, тому у вживанні займенників somewhere, anywhere, everywhere, nowhere зберігаються правила вживання займенників some, every, no. 

 somewhere де-небудь, куди-небудь

anywhere – де-небудь, куди-небудь

everywhere – усюди

nowhere – ніде, нікуди

 I saw this man somewhere.

Did you see this man anywhere?

I didnt see this man anywhere.

I saw this man nowhere.

12.10. 20 

9 КЛАС

ПОВТОРИТИ ВИВЧЕНЕ ПРО ГЕРУНДІЙ СТ.13, 31-33. ВИКОНАТИ ВПР. 4 СТ. 46 (РОЗКРИТИ ДУЖКИ ВЖИВАЮЧИ ГЕРУНДІЙ ЗАМІСТЬ ІНФІНІТИВУ)

  ПОВТОРИТИ ВИВЧЕНИЙ ЛЕКИЧНИЙ МАТЕРІАЛ . ВИКОНАТИ ВПР.1 СТ.43.(ЗАПОВНИТИ ПРОПУСКИ СЛОВАМИ З ТАБЛИЧКИ)

ОПРАЦЮВАТИ СТ.50 ПРОЧИТАТИ І ПЕРЕКЛАСТИ    DO YOU KNOW?

10 КЛАС

ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ  PAST SIMPLE , PRESENT PERFECT ТА PRESENT PERFECT CONTINUOUS СТ. 46,47.

ВИКОНАТИ ВПР.4 СТ.47 (ОБРАТИ ПРАВИЛЬНИЙ ВАРІАНТ)

ВИКОНАТИ ВПР. 5 СТ. 48 (ЗАПОВНИТИ ПРОПУСКИ ВИКОРИСТОВУЮЧИ  PRESENT PERFECT  АБО PRESENT PERFECT CONTINUOUS)

What's the difference? Present Perfect and Past Simple

Present Perfect SimplePast Simple
Unfinished actions that started in the past and continue to the present:
  • I've known Julie for ten years (and I still know her).
Finished actions:
  • knew Julie for ten years (but then she moved away and we lost touch).
A finished action in someone's life (when the person is still alive: life experience):
  • My brother has been to Mexico three times.
A finished action in someone's life (when the person is dead):
  • My great-grandmother went to Mexico three times.
A finished action with a result in the present:
  • I've lost my keys! (The result is that I can't get into my house now).
A finished action with no result in the present:
  • lost my keys yesterday. It was terrible! (Now there is no result. I got new keys yesterday).
With an unfinished time word (this week, this month, today):
  • I've seen John this week.
With a finished time word (last week, last month, yesterday):
  • saw John last week.

What's the difference?
Present Perfect Simple and Present Perfect Continuous


We use both of these tenses for finished and unfinished actions.

The present perfect simple can be used (often with 'since' and 'for') to talk about unfinished actions that started in the past and are still true in the present. It's often used with stative verbs:
  • I've known John for three years.
The present perfect continuous can also be used (often with 'since' and 'for') to talk about unfinished actions that started in the past and are still true in the present. (Of course, we don't use the present perfect continuous with stative verbs):
  • She's been living here for three years.
Sometimes there's really no difference in meaning between the two tenses. This is especially the case with verbs such as 'live', 'work' and 'study':
  • They've lived in London since 2004.
  • They've been living in London since 2004.
  • I've studied French for ten years.
  • I've been studying French for ten years.
  • He's worked at the company since 2009.
  • He's been working at our company since 2009.
Sometimes, there is a difference in meaning:

1: The present perfect continuous can be used to emphasise the length of time that has passed. The present perfect simple is generally neutral:
  • They've been waiting for hours! (This emphasises the length of time).
  • They've waited for hours. (This doesn't emphasise the length of time).
2: On the other hand, the present perfect simple is often used when we're talking about how much or how many. This isn't possible with the present perfect continuous:
  • She's drunk three cups of coffee this morning.
  • She's drunk at least a litre of coffee today.
  • (NOT: she's been drinking three cups of coffee this morning).
3: The present perfect continuous often focuses on the action itself, while the present perfect simple focuses on the fact that the action is completed:
  • I've been reading the book you recommended. (I'm enjoying it, but I'm not finished).
  • I've read the book you recommended. (I've finished it, so we can talk about it).
We use 'yet' and 'already' with the present perfect simple:
  • Have you read the book yet?
  • She's finished her work already.
This difference is often used to talk about different kinds of results in the present. The present perfect simple is used when the action is finished, and the result comes from the action being finished:
  • I've eaten dinner, so let's go out.
  • She's done all her homework, so she can relax this evening.
  • I've made a cake. Would you like some?
The present perfect continuous is used when the result comes from the action itself. It doesn't matter if the whole action is finished or not. The result is often something we can see, hear, smell, or feel:
  • I've been eating dinner, so there are plates all over the table.
  • She's been doing her homework, so she's tired.
  • I've been making a cake, that's why the kitchen is such a mess.
4: Finally, the present perfect continuous can be used to emphasise that something is temporary:
  • She's been running a lot recently. (She doesn't usually do this).
  • Usually I study at home, but I've been studying in the library for the last week.


6 КЛАС
ЗАПИСАТИ СЛОВА В СЛОВНИК СТ 42 І ВИВЧИТИ.
ДАТИ ПИСЬМОВІ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ВПР.2 СТ. 42
ЗАПОВНИТИ ТАБЛИЦЮ ВПР. 3 СТ.43
  
7 КЛАС
ВИПИСАТИ СЛОВА В СЛОВНИК І ВИВЧИТИ СТ.52,53.
ПРОЧИТАТИ  ТЕКСТ ВПР.1 СТ 52,53.
 ВИКОНАТИ ВПР .2 СТ 53(ВИЗНАЧИТИ ПРАВДИВІ ЧИ НЕПРАВДИВІ РЕЧЕННЯ). ДОПОВНИТИ РЕЧЕННЯ ЗГІДНО ПРОЧИТАНОГО ТЕКСТУ ВПР 3 СТ. 53,54.



Немає коментарів:

Дописати коментар